چاپ نشده های مجله داستان همشهری

وبلاگ رسمی نویسندگان غیر رسمی مجله داستان همشهری

چاپ نشده های مجله داستان همشهری

وبلاگ رسمی نویسندگان غیر رسمی مجله داستان همشهری

1

داستان، از مجلات گروه همشهری است که اول هر ماه منتشر می شود. داستان همشهری را می توانید از کیوسکهای روزنامه فروشی و کتابفروشی های معتبر تهیه کنید ولی...


من با همشهری داستان زندگی کردم و میکنم.از شماره اول، تیر 89 تا امروز همراه داستان هستم . برای شماره بهمن 89 من هم برای مجله همشهری داستان نوشتم،"کرم پهن پلاناریا" که همان دور اول رد شد. این رد شدن هیچ به مذاقم خوش نیامد و حسابی به تیریج قبایم برخورد. ولی من عشق داستان دلم خواست که باز هم برای همشهری داستان بنویسم،اینبار محکم تر و زنده تر.شماره تیر 90 بود که دیدن دور دوم بررسی جلوی داستانم "خاله زهره " خوشحالی و ذوق و شوق یک تجربه بچه گانه را برایم داشت.هزار جور فکر و خیال داشت این دور دوم بررسی. خودم را میگذاشتم جای "گارسیا مارکز " و سوال خبرنگار ها را جواب میدادم.شماره مرداد  90 که  در آمد دیگر خبری از جدول رهگیری آثار نبود!وقتی که توی وبلاگ همشهری داستان پیگیر شدم  دیدم که ای دل غافل، "گارسیا مارکز "که جای خود به اندازه همین نویسنده های دسته چندم وطنی هم نوشتن بلد نیستم!. آخر "خاله زهره" هم توی دور دوم رد شده بود. بعد از آن باز هم برای همشهری داستان نوشتم.داستانک ،بازتاب و باز هم داستان کوتاه ولی، آنها هم جزو ردی های دور اول بودند.


حالا اینها به کنار ، اینجا قرار است چاپ نشده های همشهری داستان را بخوانیم.هم آنهایی که من برایشان فرستادم و هم آنهایی که شما خوانندگان رسمی و نویسندگان غیر رسمی برای همشهری داستان فرستادید. 


اینجا مال خود خود ماست, اینجا وبلاگ رسمی نویسندگان غیر رسمی همشهری داستان است.اینجا تنها جایی است که چاپ نشده های همشهری داستان را پیدا میکنید.


پی نوشت:لطفا برای انتخاب بهترین فرمت کاری در این وبلاگ در قسمت نظرات با من همکاری کنید.


                                                                                                                      

                                                                                                                 عبدالرضا درویش

نظرات 8 + ارسال نظر
ماه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

یه شروع تازه در حینی که ادامه میدی ! :)
میشه واضح تر منظورتون رو در مورد بهترین فرمت کاری بگین ؟

:)
تو همشهری داستان رو دنبال میکنی؟!؟!.....خب فرمت کاری یعنی اینکه قسمت های وبلاگ چجوری تنظیم بشه؟وبلاگ چند روز به چند روز آپ بشه؟ چطوری از این مطمئن بشیم که داستان برای همشهری فرستاده شده و رد شده و .....

ماه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

مدام دنبال نکردم ولی هر از گاهی خوندم ...
ممنون از توضیح ... من میتونم نظر بدم ؟‌:/

بله حتما....چرا که نه رفیق.....

ماه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

اگه ۲ روز در هفته آپدیت بشه یعنی مثلا اول هفته و وسط هفته خوبه ... و به نظرم اگه بتونیم نویسنده ها رو پیدا کنیم و دور هم ، اینجا جمعشون کنین خوبه ...
یه چیز دیگه هم که به نظرم رسید اینه که بهتر نیست از نوشته های هر کسی که می نویسه ( حتی اگه نوشته هاش رو هیچوقت برای همشهری نفرستاده ) استفاده کنید ؟

خب زمان به روز شدن باید بعد از در اومدن مجله باشه....که اون داستانهایی که رد شدن رو ما بذاریم اینجا.....در مورد پیدا کردم نویسنده هام توی وبلاگ رسمی همشهری داستان برای هر کسی که آدرس وبلاگش موجود بود نظر گذاشتم که بیاد اینجا سر بزنه.....نه رفیق بهترین نیست چون اینجا چاپ نشده های همشهری داستان قراره اکران بشه.....

ماه پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

من فقط نظرمو دادم و مطمئنا شما بهتر میدونی که قضیه از چه قرار ِ:)
امیدوارم از کاری که داری انجام میدی حسابی کیف کنی :)
منم خوشحال میشم بتونم کمک کنم ... خوشم میاد

سید محمد مهدی پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://chachkam.blogfa.com

سلام ممنون که خبرم کردی هر وقت آپ شدی خبرم کن
در ضمن تو لینک نظرات آدرس وبلاگتو اشتباه تایپ کردی
من لینکت می کنم دلم می خواد اولین نویسنده غیر رسمی همشهری داستان باشم که تو وبلاگت لینک می شم
من که لینکت کردم خوش باشی

سلام.... اشتباه بود؟.....چک میکنم حتما.....من هم الان لینک میکنم.....در ضمن اگه چیزی واسه همشهری داستان فرستادی و چاپ نشد بفرست تا توی این وبلاگ آپ بشه.....

محمد فکری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ق.ظ http://www.mohammadfekri.blogfa.com

ایده شما جالب و تلاش شما قابل ستایش است.

ممنون.... همکاری شما دوستان به هر چه عملی تر شدن این ایده کمک میکنه.....منتظر همکاری شما هستم.....

جیغیل خاتون یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:10 ب.ظ http://bahalinanews.persianblog.ir

سلام کاری که شروع کردی عالیه رو کمک من حساب کن لینکت می کنم...هر وقت آپ شدی به ما خبر بده...من دو روزه که اولین داستانو فرستادم اگه رد شده برات می فرستم...

لطف دارین....فعلا دو تا داستان گذاشتم که اگه همکاری شد بازم ادامه بدیم.....

ADELE یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام من همین الان به شما رسیدم میخواستم بدونم اصلا جه جولری میتونم برای همشهری داستان بفرستم ایمیل یا
...

برای همشهری داستان که از طریق ایمیلشون که توی هر شماره از مجله هست....ولی برای اینجا کافیه به من داستانتون رو ایمیل کنید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد